Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2010 00:36 - Привилегии
Автор: bregovi4 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1944 Коментари: 9 Гласове:
8

Последна промяна: 18.05.2010 00:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 


  Я ми кажете, колко пъти сте се кефили на изсъхнало или криво дърво? Колко пъти сте сте ахкали и охкали, пред проядена от времето скала? А пред някоя стара къща, било от времето на бабите ни или нещо по-така от преди девети (септември)? Но оставено на разрухата на времето и милостта на стихиите.. Не сте ли цъкали с език?.. Много пъти, нали? Също и аз..
 
    Но какво ни кара  да се дивим и прехласваме на всички тези природни чудатости (и не само) и кое ни кара да отвръщаме очи от хората? ....

 Защо дръвчето, което се е едва  закрепило на отвесната скала буди възхита у нас и се ,,бори за живот,, докато едва свързващия двата края ,,бял човек,, ровещ из кофите за боклук е ,,паднал на дъното,, и  буди по-скоро погнуса?... Не е ли и това неговото, борба за живот?.. Със живота?.. 
 Защо мърлявото куче или коте будят повече съжаление у нас, отколкото гладния, който ни моли за стотинки за хляб?.. Нима към него ще се протегнат повече ръце, отколкото към горкото хайванче?..
 
 Защо едно изчекнато дърво е ,,красиво,, а един уродлив човек не е?..
 Защо хората спират, за да заснемат някоя стара къщурка, а заобикалят някоя стара жена?..
 Защо проядената от дупки скала е ,,величествена,, а един да речем кожноболен е ,,отблъскващ,,?..

 Не знам.. Толкова много ,,защо,, на които нямам отговор!...

(ето такива въпроси си задавах, докато гледах ,,Valhalla Rising,, който така и не разбрах докрай)





 





Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. naina - Не бих казала, че провокираното ...
18.05.2010 02:15
Не бих казала, че провокираното чувство е погнуса. По-скоро е безпомощност, която от своя страна предизвиква страх и тревога, които пък ни карат да обърнем поглед. Просто така е по-лесно и се съхраняваме за по-дълго.
цитирай
2. анонимен - пич,
18.05.2010 16:40
глупаво е да обобщаваш само защото ти не можеш да си отговориш на няколко въпроса. С това няма да намериш отговори, а само клакьори.
Бъди здрав !
цитирай
3. bregovi4 - Найне,
18.05.2010 22:02
принципно е така, но и аз съм прав за себе си - има хора от изброените, дето ако ме докоснат, ще се трия със спирт поне една седмица!..
цитирай
4. bregovi4 - Анонимен.
18.05.2010 22:04
Ще си взема бележка, макар че е глупаво да приемам съвети от непознати...
Жив и здрав и ти!
цитирай
5. scarlety - Хмм,
19.05.2010 09:58
Интересни асоциации правиш? Никога не съм се замисляла.Излиза,че уродливите мъртви предмети будят по-голямо възхищение,а живите хора-погнуса....Не знам ..и аз не съм от най-възвишените,че да съдя хората,които приемат нещата по този начин?!
цитирай
6. pilcho - ...
19.05.2010 15:49
И предмет, и живо същество - ако са заразни и мръсни, не ги доближавам. Тръпки ме побиват от поразени от паразити дървета, както и от улични кучета с окапала козина. Ако същото се е случило с душата на някого, бЕгам, щот ме е гнус.
А за арт-фотографии се използват и уродливи дървета, и уродливи хора.
цитирай
7. bregovi4 - Абе , хори!..
19.05.2010 20:50
Нещата тук взеха да отиват към недоразумение!.. Или аз криво ви го разказах, или вие криво ме разбрахте..

Нищо и никого не съдя, не поставям нещата на кантар, нито пък следвам някаква кауза.. Гледах си филма, един-два кадъра породиха ,,интересните асоциации,, , видяха ми се наистина интересни и реших да ги споделя публично!..

Извън това и аз съм човек, като повечето от вас - дивя се на чудатостите на природата и се потрисам на нещата, които вече споменахте...

Толкоз!
цитирай
8. bregovi4 - П. П.
20.05.2010 00:28
А някой дали изслуша парчето?.. докрай?..
Душа меломанска нося, ей!!!...
цитирай
9. анонимен - sekvoq
20.05.2010 02:23
2 пъти даже.. И то докрай!;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bregovi4
Категория: Музика
Прочетен: 590563
Постинги: 65535
Коментари: 1146
Гласове: 2090
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930