Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2010 03:32 - Narkomanicide (или как се усмихват мъртвите)
Автор: bregovi4 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1424 Коментари: 6 Гласове:
3

Последна промяна: 18.07.2010 03:40


 


Разслушах се на Нова генерация днес и неусетно стигнах в мислите си до Танас. 
   Дългия Танас, дорде не речеш.. Един човек, когото познавах по онова време.  Пишеше стихове и беше наркоман.. Или по-скоро - токсикоман!  Мисля, че никога не бе посягал към нещо по-силно от хапчета .. Мечтаеше за ,,игла,,  споделял ми е.. Но доколкото знам не го направи!.. Но какъвто и да беше в очите на ,,другите,, пишеше доста интересно! И рисуваше!.  Чел съм негови  тетрадки от времето преди да ги изгори и добре че успях да препиша някои работи!  И тук таме разпознавах и частица от себе си..  С изключение на това, което успя да публикува в едно местно гимназиално вестниче, всичко останало пропадна безвъзвратно!.. Ето нещо негово:


  Улиците стенат под товара си.Но това вече отмина.Нощта бавно преля и изпълни небето. Сега е тъмно. Тук-там светят заведения, в които понякога тровим мъката си. Ето, влизам в едно от тях.. Хората се обръщат и ме изглеждат. След малко всичко е така, сякаш не е дошъл никой. Сядам на бара и си поръчвам бира. Изпивам я. Ставам и си тръгвам, но нещо не е както преди.. Нищо не е както преди. Просто осъзнавам, какво ми е тежало досега.. 
До мене няма никой!
Тръгвам към къщи. Не бързам. Нарядко по някоя кола профучава край мен. Вървя по средата на шосето, с ръце в джобвете и не ги забелязвам. 
До мене няма никой!
Прибирам се у дома и не паля лампите. В стаята цари полумрак. Пускам си Jean Michel и поглеждам през прозореца. 
Лампите приличат на бесилки. 
Направо с дрехите се свивам на дивана. 
Касетофона още върви.
Затварям очи.
 До мене няма никой!

 Защо не плача?   

       * * *

Бръквам в разширените вени
на нашите взаимоотношения
Напипвам нещо!
Улавям го здраво и го издърпвам
Какво държа ли?
Познай!
Празно пространство.. Ха ха ха !

      * * *

Защото песните свършиха
Сънувам те
Здравей! Ще останеш ли?
Мисля, че сега вече е преди

      * * *

Вече няма повече
Тук... Сега... Ти?...
Вероятности
Пътища
Вие - да! 
Аз - не!

      * * *

 Само минаха оттук и си отидоха. Нищо не се случи. 
Тогава тръгнах след тях. Още не съм ги настигнал... 
Да сте виждали някъде напред прелетни птици?



 Не знам дали писанията му имат някаква литературна стойност, но поне се харесваха на повечето от нас, тогава.. А и той бе само на 18 !..

 Чух, че сега живее във Варна, напълно изчистен и вярващ!.. :) 








Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. osi4kata - хубави са
18.07.2010 06:49
особено онова за вените :)
цитирай
2. bregovi4 - :)
19.07.2010 00:02
И на мен ми е от любимите!..
цитирай
3. rossasommer - Аз пък си харесах ето това:
21.07.2010 02:40
Защото песните свършиха
Сънувам те
Здравей! Ще останеш ли?
Мисля, че сега вече е преди...

Сещам се за едно подобно:

Думите вече свършиха,
остава ни да помълчим...
цитирай
4. 0rth0d0x - Освен че харесвам The Cure
21.07.2010 07:17
обожавам творчеството на Митко Воев (лека му пръст)
Харесаха ми и стиховете на този Танас, благодаря за споделянето им:)
Готин ден, човече!
цитирай
5. bregovi4 - Росса,
21.07.2010 20:09
остава да го завършиш!... ;)
цитирай
6. bregovi4 - Ортодокс,
21.07.2010 20:10
И за Генерацията сме на едно мнение! А Танас си е готин. :) Благодаря!
Хубава нощ за теб!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bregovi4
Категория: Музика
Прочетен: 587356
Постинги: 65535
Коментари: 1146
Гласове: 2090
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031