Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2010 00:01 - Into The Wild
Автор: bregovi4 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2841 Коментари: 7 Гласове:
6

Последна промяна: 27.09.2010 01:02






   Сякаш не знам как и откъде да почна.. Дали за филма или за музиката към него, тъй като и двете носят страхотен заряд. Или за мен, понеже в главния герой видях и част от себе си.. Онази част, която винаги е искала точно това - живот на ръба, далеч от хора и досадни отношения с държава и общество. Онази част от мен, която е свободния дух, която е свободата на личния избор и която упорито кътам от погледи хорски. Определено бих поживял по този начин известно време /а защо не и повече?../ и съм убеден, че би ми доставило в пъти по-голямо удоволствие от светски събиранки или напредък в кариера..
,,На места където човешки крак нивгиш не е топуркал и клонките не знаят к"во е т"ва да ти скършат хатъра..,, 

Но и още нещо ми се наби в съзнанието от цялата тази красива и не само американска история.. Последните /почти/ думи на героя:


 ,,Щастието е истинско, само когато е споделено!,,



 

Oh, it"s a mystery to me
We have a greed with which we have agreed
And you think you have to want more than you need
Until you have it all you won"t be free

Society, you"re a crazy breed
Hope you"re not lonely without me...

When you want more than you have
You think you need...
And when you think more than you want
Your thoughts begin to bleed
I think I need to find a bigger place
Because when you have more than you think
You need more space

Society, you"re a crazy breed
Hope you"re not lonely without me...
Society, crazy indeed
Hope you"re not lonely without me...

There"s those thinking, more-or-less, less is more
But if less is more, how you keeping score?
Means for every point you make, your level drops
Kinda like you"re starting from the top
You can"t do that...

Society, you"re a crazy breed
Hope you"re not lonely without me...
Society, crazy indeed
Hope you"re not lonely without me...

Society, have mercy on me
Hope you"re not angry if I disagree...
Society, crazy indeed
Hope you"re not lonely without me...



 A това е истинския Крис Маккендъл... 






Тагове:   into,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kaprizna - Да живее "Свободния Дух", bregovi4!
27.09.2010 10:27
Подкрепям възгледите ти за живота...
...и песничката е жива и истинска...харесва ми...
цитирай
2. bregovi4 - Капризна,
27.09.2010 22:17
истината е някъде там! Далеч от лоши думи хорски.. :)
А парчето е безапелационно! Мислех дори да сложа линк
към саундтрака, но не е толкова труден за откриване ;)
Хубава да е нощта!
цитирай
3. kaprizna - Благодаря ти!
28.09.2010 00:08
Каня те на танци в моя блог...
цитирай
4. bregovi4 - И аз благодаря, Капризна,
28.09.2010 00:48
ще надникна, но - да предупредя, че танцувам като ютия!.. :)
цитирай
5. masterpiece08 - Филма още не съм го гледала, но му...
28.09.2010 13:00
Филма още не съм го гледала, но музиката не подлежи на коментар!
А това, което си споделил, буди размисли... Дали - или?...
За противоречието на човешката природа - едновременно жадуваща свобода
и споделяне...
На едно друго място бях написала:"...да дишаш невгорчена свободата си..."
Много е писано и още много може да се пише по темата!
Но май най-трудно е да се запазим читави сред отровата от съблазни, фалш и суета на съвременната "цивилизация"- за мен лично това си е баш "оцеляване на предела";) Важното е да вярваш в себе си и да виждаш!;)))
цитирай
6. bregovi4 - :)
28.09.2010 23:04
Понякога вярвам, понякога виждам, а понякога само си спя.. ;)))
А филма ще ти допадне, убеден съм! :)
цитирай
7. masterpiece08 - :)
28.09.2010 23:16
И аз така си мисля, само че пиша ли пиша(някъде),пък то...:р;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bregovi4
Категория: Музика
Прочетен: 590561
Постинги: 65535
Коментари: 1146
Гласове: 2090
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930