Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.10.2010 23:27 - Bolero
Автор: bregovi4 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 878 Коментари: 2 Гласове:
8

Последна промяна: 07.10.2010 23:34






 :) Да, ама не!.. Съвсем не става дума за великото произведение на Равел, а за една една група от бивша Югославия, чиито песни се оказаха толкова трудни за откриване, че накрая ги обявих за апокриф!.. ;)) 
    Навремето се сдобих с техни записи съвсем случайно - благодарение на Дебелия Борю, местен фотограф, който си докарваше по някой лев допълнително, именно по тоя начин - записваше и продаваше Музика. Сега като се замисля - абе тоя човек, от какво всъщност преживяваше?... Но не е важно това, за друго ми беше аджеба думата.. ;)  





   Още помня, през онова лято, как баща ми ме караше да поливам доматите в градината и аз го правех разбира се, като един добър син, но със дълга система от разклонители, касетофона бе на двора и от него се лееше тъкмо тази Йелена. Не знам дали съседите са били във възторг от тази моя идея, но аз поне - бях доволен! А за да стане по-весело - тъкмо тогава бях увлечен по девойка с името Елена!.. ;))) 
   Но с нея или без, увлечението по бандата си остана, но не помогнаха ни търсения в музикални магазини, ни разпитваници по близки и познати.. И BOLERO си се заключаваха все в тези 6-7 песни на старата касета... 





   Докато не настана деня на ,,Голямата Обмяна на Опит,, или с други думи казано, там където работех преди време /и слава богу, все още имам приятели/ пристигла една група от сърби и хървати да си споделят кой колко знае за сложния процес на пивоварене и работа с новите технологии.. ;) И за всеобщо щастие, демек - мое и на Брадъра, /Брадъра е още един лют фен на групата/ един човечец там се оказал запознат с тяхното творчество и все така на обменни начала /в името на Рока/ и предвид светлата роля на Мрежата в наши дни и во веки веков, Амин, най-подир се сдобихме с тъй лелеяната музика!.. ;) Дет" сА вика - пихме от извора! ;)) 





  Та така, драги читатели мои!.. Това е кратката история на Брегови4 за тази нощ! Ако някому хареса музиката - то добре! Ако не - здраве да е! Останалото можем и да си го напазаруваме!.. ;)))


 




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. smile999 - Не само музиката ми хареса! Като ...
10.10.2010 22:42
Не само музиката ми хареса!
Като една от новите, "драги читатели", съм удивена...да не кажа възхитена, че много силно и нафукано ще прозвучи.
Ще разгледам всичко, колкото и нахално да звучи!:-)))
цитирай
2. bregovi4 - Ами чети, Усмивке,
10.10.2010 23:18
нали за това ги списваме пустите му блогове.. ;)
Добре дошла!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bregovi4
Категория: Музика
Прочетен: 588251
Постинги: 65535
Коментари: 1146
Гласове: 2090
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930