Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.10.2010 03:47 - Tracy Chapman
Автор: bregovi4 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 933 Коментари: 2 Гласове:
5







  И ми цъфва Каспър един предиобед на вратата в комлект с мадама и ме доброутросва! А аз гледам на кръв и урина, що още не съм пил кафе, а тези двамата са ме събудили най-нагло и са ме изтръгнали от обятията Сънчови... 
 - К"о стаа? - пита ме и най-безцеремонно, както си му е обичая, ми нахълтва в къщата. 
- Т"ва е Гергана, запознайте се! - и се намества свойски на Моя фотьойл... 
  Аз вече съм се поокопитил и подавам ръка на мадамата. Понякога си мисля, че нарочно ги водеше първо при нас - при мен или при Кенефа, сякаш за да му ги одобрим! Кенефа е един много готин пич от недалеко, дето никак не си заслужаваше прякора, ама.. 
 - Глей с"я к"о съм ти донесъл! - и вади няколко касети от чантата на Гергана, зарежда и двете гнезда на касетофона, поглежда ме както той си знае и.. 
 - Слушай само!... - и от тонколоните зазвучава ей те тая ми ти песен!






   Право да си кажа, заинтригува ме и вече не гледах толкова свирепо, а се засуетих около джезвето /тогава, по уважителни причини го пиех кафето ,,турско,, /.. А той шейтанина, ми се хили насреща и: 
 - Чуй и това! - казва и си пали от моите цигари. Така и не се научи да си купува, но пък толкова съм пил кафета за негова сметка, че не му забелязвам. 

 - Чуй чуй! - и продължава с хиленето.







 Вече напълно събуден, слагам кафетата, а Гергана се намесва:
  - Чакай бе, Атанасе... - /т"ва е Каспър/ и се пресяга през него, за да пусне следващото 






  - Т"ва е любимата певица на Гергана - бърза да ме осведоми гадината и демонстративно я намлясква и стиска за д-то..  
 Викам му:
- Давай нататък, Бай Х*й, че и на работа трябва да ходя - бях втора смяна него ден. 
 - Чакай, чакай... - и зарежда нова касета







  Та така, мили мои, започна другаруването ми с тази американска певица. Не научих много за нея, та да ви разкажа, а и не ми се рови из Мрежата да ви преразказвам или копвам разни неща наготово!.. ;) Музиката и е това, което искам да ви представя в тази приятно хладна и почти безсънна за мен нощ!.. :) 







Топла е и мека и остра! Музиката и! Понякога ме вдига, друг път ме натъжава, но винаги ми е като рамо, като един вид опора.. И като прегръдка ми е понякога!.. Голяма е! 

TRACY CHAPMAN!

За крайчец ще ви метна един неин дует, за който - срам, не срам - ще си призная, че не знаех до онзи ден!.. 







 И тъй като там, откъдето идва този подарък е време за дарове, е.. ;)
 Посвещавам! ;р





Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. masterpiece08 - ;)
12.10.2010 20:32
Та като иде реч за дуети, ето още един
http://www.youtube.com/watch?v=DHP--VUBH0s
цитирай
2. bregovi4 - ;))
13.10.2010 10:42
Фана ли му цаката най-сетне?.. ;)
Slowhand не ми е баш сред любимите,
но благодаря! ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bregovi4
Категория: Музика
Прочетен: 590606
Постинги: 65535
Коментари: 1146
Гласове: 2090
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930