Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.10.2010 23:57 - Streets - A Rock Opera
Автор: bregovi4 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 973 Коментари: 2 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg




 Чух я почти веднага след като излезе - имаше тогава едно студио, което не знам как успяваше, но го правеше! Преди всички!.. :) 







 По него време бях войник и помня как, когато си правех ,,презоградска,, заемах касетофона от Малкия и албума от Ицака и си правех Рожден ден на ушите и оргазъм на ДушЪта!... :)))







 Обичам гласа на Jon Oliva и направо ме хвана яд, като разбрах, че напуска групата, а после как само ми дойде сърце на място, когато прочетох, че продължава да прави музика за групата, макар и зад кулисите! :) 







Мога и още да разказвам, но не това е целта ми.. :) Музиката е важна в случая - слушайте и се насладете, доколкото можете!..







Обожавам такива разсвирени парчета и още повече, когато са и разпяти! :) Но не като петък!..... ;))) 







И вече наистина
  на края, имам доброто желание да поставя точно тази песен, като един вид подарък, за един много специален за мен човек, дето винаги ми е бил и рамо и опора в трудните за мен моменти и благодарение на когото изплувах, когато бях потънал... 







Та таквиз ми ти работи, драги слушатели! :)
Кой харесал - харесал! Останалите - живи и здрави! :) 






Тагове:   rock,   Opera,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. 4aiotgluhar4e - Харесала
19.10.2010 01:35
Значи, Брегович, дължиш ми една безсънна нощ. Бях излязла и на път да полягам и в последни постинги съзрях забравените Streets. И а това да си припомня, а онова, та стана 1.30. Обаче въпреки късната доба (не ми е за сефте) много благодаря, щото тази рок опера ми е свързана със страхотни емоции. Слагам те в любими блогове, за да не пропусна някоя идейка за припомняне.

P.S. Извинявам се че направо я подкарах на "ти"! По принцип не съм невъзпитан човек, но късно вечер... така де, приспала съм се :)
цитирай
2. bregovi4 - :)
19.10.2010 22:50
Вече дължа май не само на банката!.. :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bregovi4
Категория: Музика
Прочетен: 590443
Постинги: 65535
Коментари: 1146
Гласове: 2090
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930