Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2010 03:58 - Emre Aydin
Автор: bregovi4 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1739 Коментари: 2 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg




    Чувствам се малко странно, като трябва да представя този тъкмо певец - Емре Айдън - най малко поради факта, че пее на турски.. Език, тук явно недолюбван и осъждан!.. Но ще свикна, тъй като няма да е само той!.. ;) А и наистина си заслужава!
 И в крайна сметка, аз го харесвам и ето с коя песен го открих..
 
  Лично на мен ми напомня на  Massiv Attack  с това си изпълнение..







    Открих го и ми хареса, ведно с Таркан /e,малко след него, де../ и то до степен - да започна да уча езика.. :) И към момента се справям - смея да заявя - задоволително! :) Поне дотам, че да вдявам за какво иде реч в песните им..







   И ако се абстрахирате от езика - то музиката е напълно конкурентноспособна на "сяк"ва Хевропецка или Хамериканцка такваз... Или пък Британска!.. :) Но те, там - на Албиона, си имат други прелести, но и до тях ще стигна!.. ;))) 
  Ама друг път!.. 








    Вярно, че е малко мрачен и отчаян, като разлюбен-влюбен, но аз въпреки това или тъкмо за това - си го харесвам!.. :) 














Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. masterpiece08 - ;)
27.11.2010 15:44
Току-виж те обвинили в разпространение на ислямски фундаментализъм:)
Я стига, буатко Зайо, ами докато си на темата, би ли погледнал и това:
http://www.youtube.com/watch?v=n-HA0z-D0vg
Тъй де, покрай Таркан и Емре, докато преглеждах туй-онуй, си го открих
както не съм се ОТсънила още;))))
цитирай
2. bregovi4 - :)
27.11.2010 17:44
На второ слушане вече звучи другояче.. ;) А ти пробвай и това

http://www.youtube.com/watch?v=FguOX_KfjMs

Групата и Емре може и да имат нещо общо, понеже и той я
изпълнява, но с друг текст..

Благодаря, че намина :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bregovi4
Категория: Музика
Прочетен: 590129
Постинги: 65535
Коментари: 1146
Гласове: 2090
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930