Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2010 01:00 - Искам
Автор: bregovi4 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4520 Коментари: 8 Гласове:
11

Последна промяна: 28.11.2010 01:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg




 Като лъч, като надежда 
през стъклото на прашен прозорец
те видях и усетих в сърцето
там в дълбокото, където 

   Да те чувам искам
   да те слушам искам
   в сърцето ми в дълбокото
   да те чувам искам

   Да те гледам искам
   да те гледам само
   в очите ти да потъвам
   Да те гледам искам

От сърцето ми не бягай
не го наранявай
На сърцето ми повярвай
не се превръщай в лудост

Не ме упреквай, че те обичам
защото иначе не мога
Доближи ме и не се страхувай
да те усетя искам и 
    
   Да те чувам искам
   да те слушам искам
   В сърцето, там отвътре
   да те чувам искам..

   Да те гледам искам
   да те гледам само
   Очи в очи да бъдем
   да те гледам искам

Защото само с теб до мен
но никога без теб
усещам живота си истински 
а без теб - изгубен е 

Кажи ми думите, които 
искам да изречеш, излей се 
като пролетна вода върху ми 
и не си отивай никога, защото

   Да те чувам искам
   да те слушам стихнал
   и да се стапям..
   Да те слушам искам

   Да те гледам искам
   само да те гледам
   ненаситно, жадно
   и да те обичам искам

 

    


Тук си позволих известна волност - тъй като горното не е нито точен превод, нито мое стихотворение.. Някъде по средата е. Мои думи базирани върху песента и това, което смогвам да си преведа сам.. А то не е много. Така че приемето го, като мой прочит на това наистина хубаво изпълнение, което успя да ми влезе под кожата тия дни.. 
Умишлено го оставих да звучи като свободен превод, а не като лирика. Защо ли?.. Ами тъй ми се търкулна!.. ;)))







Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. blogena - ама се е получило !!!
28.11.2010 01:26
супер :)
цитирай
2. bregovi4 - Благодаря, Алби! ..
28.11.2010 01:40
Тъй ми се търкулна - както казах и преди..
И ако се е харесало, още по-добре! :)
цитирай
3. milamam - Хубаво търкулване :))) Тъкмо си ...
28.11.2010 11:56
Хубаво търкулване :))) Тъкмо си рекох, ей го на, потъна момчето, грабна го "онази", и се загрижих...Не, че има нещо лошо де :))))
цитирай
4. bregovi4 - Хубаво е Маме,
28.11.2010 21:20
хубаво, още гиздаво! .. :) Много ми е любовна тази песен..
Хубава вечер! :)
цитирай
5. 4aiotgluhar4e - :)))
28.11.2010 22:56
Ей, човече, няма-няма, па току пуснеш нещо, дето много харесвам. И като е така, сега се замислих дали пък не харесвам турската музика. Нямям отговор дали да, но ми светна, че не я познавам. Освен Манга, две танга, "Музиката на Истанбул" и един друг саундтрак, май друго... ц!
Започвам образователен курс с тоя юнак, дето си го постнал, и благодаря за просвещението :))))))))
цитирай
6. bregovi4 - Чайче,
28.11.2010 23:47
или харесваш или не .. :) При мен се получи спонтанно, в един по-стар постинг съм споменал кое-що.. Емре е готин, макар и мрачен. Но при мен афинитет за мрачна музика - колкото искаш, че и отгоре. А ако ти допада наистина този вид музика - споко да си - имам още няколко предвид и една полуготова чернова. :)
Така че - ще има!.. ;)))
цитирай
7. masterpiece08 - :) Слушах пак и пак четох, не толк...
29.11.2010 00:09
:) Слушах пак и пак четох, не толкова, за да не те "подведа" с хвалебствия, а защото ми беше приятно! Наистина, Хасъл любовно;) нали така беше думичката?;)
Надявам се да ти хареса и Бариш!
цитирай
8. bregovi4 - Хареса ми и още как!
29.11.2010 00:12
Даже смятам да го възпомена в постинг, но нека първо да ми ,,узреят,, песните!
:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bregovi4
Категория: Музика
Прочетен: 590127
Постинги: 65535
Коментари: 1146
Гласове: 2090
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930