Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2011 22:38 - Тони /спомени../
Автор: bregovi4 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2341 Коментари: 8 Гласове:
21

Последна промяна: 30.01.2011 23:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg




  ..Всяка от следващите песни носи по един спомен със себе си.. За човек, за място, за събитие, за емоция.. Много са ми лични! 
  С това и певачицата - Тони -  ми става още по-специална! Не, че ни ми допада и без това! Но с това подреждане на спомняния и преживявания и все в този аранжимент...  Няма как!.. ;)








  Горната песен ми е пряко свързана със самотИчката моя, отпреди е-хее, не"нам кога си! Тогава живеех сам и макар да обичам усамотението, понякога съвсем по човешки имах нужда и от общение.. Но за жалост, по онова време компютрите не бяха това, което са сега! А и нямах все още..


    А тази пък ме връща към времето, в което работих с едни много хубави хора - Веско и Магдалена!.. Не е истина просто, колко нощи сме пили заедно! До зори! И не толкова сме пили - то  думата е такава, а разговаряхме!.. То не бе скачане от тема в тема, не бяха спомени, споделяния, не бяха мечти, не бяха планове... /По онова време всеки от нас бе или бе бил семеен./ Какво ли не сме си обсъждали - всеки беше си попрепатил по нещо и имаше какво да разкаже на другите. И все имаше, какво да научим един от друг!.. 
   ..Къде се намерихме в тоя колектив от над 300 човека и се напаснахме?.. Ама нали има една приказка - краставите магарета и през девет баира се надушват!.. Та и ние.. ;)








 
  Последната пък ме отнася няколко години назад - когато ме сполетя една много голяма промяна! Или по-скоро, към времето малко преди да се случи!..
 
 ..Когато си извадих горчива поука и поставих още една обеца на ухото си, та вече са ми четири.. ;)) 






 

   ..Оттогава, тъй си и останах - приятели и съседи - с поглед на дете!.. :)


    

       Хубава нощ ви желая!  :)))



 




 



Гласувай:
21



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ....Елица
30.01.2011 22:53
просто не знам какво да кажа-
и моите горе-долу са толкова-
обеците,де..и както се казва-
пораснахме,но не помъдряхме,
но все пак е хубаво да гледаш
през очите на дете,макар
понякога да е болезнено..

хубава вечер и на теб,
Bregovich!

цитирай
2. bregovi4 - :) Елице,
30.01.2011 22:59
Не винаги порастването се съпътства
с израстване.. ;)
И никога не съм усещал неудобство
от това, че оставам дете..
Там, отвътре! ..

Хубава да е! Да!
цитирай
3. анонимен - []7
30.01.2011 23:32
добре, че не съм фен на пиърсингЪ, щях да се превърна в гевгир (.:.)
с валчеста мъдропроводимост..;D

ай щи ръсна малко сол..;)
http://www.youtube.com/watch?v=WdqUgPKEVOQ
освен такава луека.. и умната!
-до-
цитирай
4. bregovi4 - []7
30.01.2011 23:44
Thanks for tne salt!.. ;)
A ако не умната -
то тогава - русата!.. ;)))
И още и пак! А защо не и
2 в 1?....

Хахахахаха!.. Уекинка да бъде! ;)

И нещо за пухените - ни в клин, ни в ръкав..

http://www.youtube.com/watch?v=7mlXtDeONX0

:)
цитирай
5. анонимен - []7
30.01.2011 23:53
мъ що ме връщаш от втора цедка, бях се запътило на одушотворация :)))
Уoх-ла-ла-ла само не розовата ;D
http://www.youtube.com/watch?v=Vm8yQOHOkaQ
и ае, че ме чакат на кюше...

:)
цитирай
6. bregovi4 - ;)))
30.01.2011 23:58
Ми аре тичай!.. ;))
Няма да жукна дори!..
Освен с това -

http://www.youtube.com/watch?v=f4MRmEPNUxY

Не, чи таквоз, ама тъкмо
си го гледам за втори път!.. ;)
цитирай
7. анонимен - []7
31.01.2011 00:07
постъпваш подло и бездушно, хахахаха,
http://www.youtube.com/watch?v=-CuoPHc1B1M

и ме няма ----ffffffъsssssssssss
Гот е, че си на кеф :)
цитирай
8. bregovi4 - []7
31.01.2011 00:16
.. ;)) Ми такъв съм си аз -
подъл и бездушен мръсник с
поглед на дете!.... ;)

http://www.youtube.com/watch?v=Ea868pSgEOE

И да се кефя на това, представяш ли си?....

;)

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bregovi4
Категория: Музика
Прочетен: 590605
Постинги: 65535
Коментари: 1146
Гласове: 2090
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930