Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.02.2011 02:22 - R.H.C.P.
Автор: bregovi4 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1755 Коментари: 4 Гласове:
7

Последна промяна: 17.02.2011 02:34






     Много често, като стане дума  за Red Hot.. ,  се сещам за следнята приказчица, написана някога из печатните медии - за тях! Някога, някъде си!.. Че били група, която е твърде рок за ,,чернилките,, и твърде ,,черна,, за рокаджиите!.. Нещо в тоя дух беше.. Ма кво ти пука пък, еба си, ако ти е кеф - харесваш и слушаш! Ако ли пък не - минаваш натам и продължаваш.. Ама не, дай сега нещата да ги сложиме в рамки!...  Както и да е! ;)) Бях ги позабравил с времето - други неща ми бяха на главата - докато един ден, много готино ми напомниха за себе си.. 

 








  Никога не са ми ми били точно любими, но пък песните, които им харесвам, винаги си ги слушам с един особен кеф!.. Малко е като тръпка по гърба - не знам, дали разбирате... Ама сигурно - да!.. :)









    ..Но и като гъдел под ребрата е, но отвътре - успешно отключва/т/ спомени и лекува/т/ стари болежки! ;) И ей тук му е мястото да спомена,  че Anthony Kiedis успешно ми напоминава, на една моя отдавнашна тръпка!.. Или обратното!.. ;)))
    /и тази ми е особено любима/ 








    Но така или инак, Чушките - поне за мен - са си Уникатни!.. Е, няма друга такава група!.. :) С всички тези безподобни лудаци, събрани на едно мЕсто!.. ;)) Особено па Flea!... :))) Тоя си е наистина Луд, ама по цялата глава! И в най-добрия възможен смисъл на тази дума! :)








    ..А първият естествено, когото ,,забелязах,, от цялата банда - беше Anthony! По онова време, аз също се носех с дълги коси /почти колкото неговите/ и съответно много си ги обичах - а и както казваше един мой познат тогава - Косата Е Религия!.. И точно така звучеше копелето, като с главни букви!.. А после се подстрига заради заради няк"ва *****!.. *бах го, да го е**! ;) 

   Но всеки си е башка луд - аз моята я подстригах заради работа, но ми бе добре дошло, защото едва ли не /по онова време/ си търсех повод да го направя!.. :) Честно - хем болеше, хем сърбеше!.. ;)) 

  Та като я гледам и слушам последната песен, все за него се сещам, за Anthony и за косата му!.. ;)) Не знам що! :)








  ..Та тва е да го е**, мойта любов към ,,Чушките,,! Пряко и преносно!.. :) Кратко и ясно!.. Обичам ги, /оттук-оттам, за смях и срам/ - такива, каквито са! 
   Симпатяги! ;) 


 
Аре, че осъмнах!... 

;)







Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ametist - []7
17.02.2011 08:12
малко е рано за шотове, но това е моята чаша кафе
или шоколад с ,,чушки,,

http://www.youtube.com/watch?v=0kT5w27YxyI&feature
цитирай
2. bregovi4 - []7
17.02.2011 11:29
кафе мога да пия по всяко време на денонощослаганието -
ето и моята - със сметана и ветрец..


http://www.youtube.com/watch?v=0fcRa5Z6LmU&feature=mfu_in_order&list=UL
цитирай
3. desenchantee - ...
17.02.2011 23:17
Това дето си го сложил в края, така да ми ляга на душичката.. Сладури са, да.. :)
цитирай
4. bregovi4 - :)
18.02.2011 00:14
Страхотна е нали?.. :) Имам и една шантава историйка свързана, с тази песен, която пропуснах да метна по-горе.. ;) Тва му е ,,лошото,, 'начи на компактдиска, че можеш да си джиткаш нагоре-надоле безгрижно.. Та, след като си купих це-де-то, почнах аз да слушам смело и безотговорно - ама не наред, а хаотично.. Докато един ден не видях клипа на Road Trippin' нейде по TV -то.. И си викам - б*х ма'а му, тез имат нов албум! Кога пък сколасаха?.. :) И като се почна едно търсене, разпитване, докато се присетих да си погледна по-внимателно описа на Califonication.... :-)))

А поуката е - карайте до края, приятели и съседи, да се не лутате като мен!.. ;))
И тъй като и ти си фен на ънплъгднати версии..

http://www.youtube.com/watch?v=kYe73ocB42Q&feature=related


:) Лека да е!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bregovi4
Категория: Музика
Прочетен: 590200
Постинги: 65535
Коментари: 1146
Гласове: 2090
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930