Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2011 05:31 - Хартиени къщи
Автор: bregovi4 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2411 Коментари: 8 Гласове:
11

Последна промяна: 28.02.2011 05:43






Като сенки
подгонени, 
по стените 
на хартиени 
къщи,  
от огъня
погнати - 
стъкнат 
вътре
във тях..
 
Танцуваме, 
гоним се,
докосваме
себе си 
в себе си..

И през дупка 
в хартията 
поглеждаме
другия, 
а през 
дупките 
в нас -
поглеждаме вън..  

А тези, 
хартийни  
обители,
които 
обличаме - 
що са ни?.. 

В хартиено 
цветно да 
свием 
мечтите си?.. 

А после -
със тях 
изгорим... 







 

 Не бих твърдял, че разбирам от поезия и това на свой ред, не е поетичен напън, а е отново нейде между превода и емоциите, които ме спохождат, когато слушам тази песен..  М/у другото ,,Хартиени къщи,, е заглавието на парчето /и албума/,  на Emre  Aydin - ,,Kagit evler,,  
Успя да ми напипа шейтанина слабо местенце с тези си нежновато-тъжни песни, промъква се и гали, гали с гласа си, а с кадифени пръсти песента намира пътя си към онези местенца в мен, които съм заключил за ,,лоши думи хорски,,  ... 

Та така, приятели и съседи - много по-често Музиката е тази, която успява да се шмугне там, където пазим тайните и въжделенията си.. Където всъщност бихме искали да допуснем тези, които обичаме, но от страх или предразсъдъци - заключваме двойно вратите!.. И успешно се заблуждаваме, че сме забравили, къде сме скрили ключа!.. ;))) 

Толкоз! Не ми се щеше да е тъжновато, но май така се получи.. 
Поизбяга ми Сънча - и така.. 
Тази нощ..

Без да искам!.. ;)))






Гласувай:
11



1. eleonoraknyazheva - И сън не си спал, за да го споделиш.:)))
28.02.2011 18:55
На мен ми хареса тази интерпретация-имровизация или както си го нарекъл ти.:)
цитирай
2. bregovi4 - Представяш ли си?.. ;))
28.02.2011 23:35
Направо луд за връзване :) Шегата настрана - все пак, радва ме
че е допаднало някому..
цитирай
3. 4aiotgluhar4e - Приятел, не разбрах превод ли е или ...
01.03.2011 01:57
Приятел, не разбрах превод ли е или друго нещо, но ми звучи и мъдро, и красиво. Особено това:
"И през дупка
в хартията
поглеждаме
другия,
а през
дупките
в нас -
поглеждаме вън.. "
Така е. Когато животът ни понадупчи, се сещаме да се огледаме. Едва тогава!
И песента е хубава! Поразгледах го този юнак. Таз песен, оназ песен и като се отплеснах, виж какво ме срещна: http://www.youtube.com/watch?v=21Le-U8sWhY&feature=related Това е от филмите, които аз наричам бърз влак - минава през теб и после поне седмица си ходиш въртоглав.
А сега познай мой Сънча у кое дере се навре :)))
цитирай
4. bregovi4 - Не, Чайче,
01.03.2011 11:42
Не е превод. Около няколко фрази от оригиналния текст,
подредих свои думи.. Това е. ;)
А с този ,,бърз влак, ще се опитам да се срещна довечера,
но ако имаш линк дай го насам, та да не го чакам на друга гара! :)))

П.п. - твой Сънча се е сврел у Маймун-дере, шЪ знайш!.. ;))
цитирай
5. 4aiotgluhar4e - :)))
01.03.2011 23:01
http://www.zamunda.net/details.php?id=167771 Обаче май няма субтитри.
Ако нямаш регистрация, пиши ми на лични, ще ти го пратя по скайп със субтитри на английски.

Честита Баба Марта!!!
цитирай
6. bregovi4 - ..Благодаря, :)
01.03.2011 23:44
но на този релийз попаднах и аз днес преди обяд.
За жалост обаче, английският ми не е чак толкова силен
колкото би ми се искало, та ще се наложи да се примиря
и да направя компромис с това

http://cenatanajivota.blogspot.com/p/mutluluk.html

Обаче няма да е тази нощ, понеже имам някакъв проблем
с Нет-а или с YouTube - всичко се зарежда супербавно или
въобще не се зарежда!..
Така че остава за друг някой път.

Още веднъж - благодаря и
Честита Баба Марта и на теб! :)

цитирай
7. vanya70 - :)
04.03.2011 10:39
Не разбирам и дума от песента, но като я слушам и чета твоите думи... се изкушавам малко да ги разбъркам и да си я затананикам с тях... хубаво е... мноооооого :)

Поздравчета! :)
цитирай
8. bregovi4 - Ванюшо :)
04.03.2011 23:21
за малко да те подмина пък теб!.. Немой бера кахър - аз също почти
не разбирам нищо.. Почти, ама не съвсем!.. ;))) Благодаря!
С кеф да си я тананикаш! ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bregovi4
Категория: Музика
Прочетен: 587359
Постинги: 65535
Коментари: 1146
Гласове: 2090
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031