Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.12.2010 00:20 - Aces Of Bass - Robert Trujillo
Автор: bregovi4 Категория: Музика   
Прочетен: 1028 Коментари: 1 Гласове:
3







 Даже не знам как да отпочна туй що съм си наумил, освен да карам наред, па докъдето!..







  Не знам дали тази група ви е позната и доколко, но за непосветените да изясня, че става дума за проект, паралелен по онова време със  Siucidal Tendencies,  основан от Mike Muir и Robert Trujillо..
  







 Но причината поради която ви надувам главите с таквази музика, дълбоко се корени в това : 



 



  Този така характерен стил на свирене, базиран на почукване и подръпване на струните, дето ме докарва до един тих екстаз...  И дето тукашните музиканти му казват просто ,,фънкажи,, .. ;))

 Ето ви и още един прочит на това същото, но с по-друга бленда на баса и което ми допада по друг един начин, който може би е скрит в пръстите на свиреца... ;)) А може би малко повече пиниз има в техниката му!.. :)

  Тук му е мястото да си призная, че и аз държах за кратко баскитарата в една любителска групичка, тук на местно ниво, която така и не видя бял свят, но пък удоволствието, което запазих от таз съвместна работа е невероятно!..
 
    Но за Trujillo ми беше думата.. Да ви предложа и малко от него с Metallica.. Обичам, когато баса ми дрънчи тъй, като будилник!.. ;))







 А тук, дали ще познаете какво засвирват тез двамата, така познати ви гадове?... ;))) 







 И макар че имам афинитет към баскитарката, не успях и на цент да се доближа до тоз майсторлък, дори и само поради факта, че преди "сичко бях хванал ,,кухата,, китара най-напред и оттам насетне "сички опити да просвиря на бас - се обръщаха на нещо друго.. ;))) Както и при него де, в известен смисъл... 






  Наистина е ,,луд,, музикант - за което си го и харесвам!.. ;)) Смахнатият Robert Trujillo:







 Tова е, дами и господа - може и да  Ви прозвучи разхвърляно, но и аз не съм много подреден тия дни, така че наздравичката, Mo"fo"z и живи и здрави да сме си, а то останалото - се някак!... ;))) 


 А това, за крайчец и финал:







  Не е ли луд, в края на краищата?.. 
:))))






Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milenich - Ухааааа!!!
29.12.2010 13:36
Баси баса!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bregovi4
Категория: Музика
Прочетен: 590093
Постинги: 65535
Коментари: 1146
Гласове: 2090
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930