Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.05.2011 23:38 - Black And White
Автор: bregovi4 Категория: Музика   
Прочетен: 1609 Коментари: 2 Гласове:
-116


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg




   или ВАРИАЦИИ 

                     По тема..



 ..На която попаднах във  филм, гледан днес - в късния следобед. Джаза е музика, която много ми допада и макар да не я слушам всеки ден, то в дните когато ми е ,,ден,, - е истинско удоволствие.. 




Duke Ellington and his orchestra playing this awesome tune in 1943







  Към Джаза винаги съм залитал периодично - оказа се обаче през годините, че именно този джаз -  изпълняван от големите бендове навремето, ми лежи най-много! Разбира се и соло изпълнителите също.. /но пак не може без бенда/.. :) 






 

 ..Страхотно е това златно време на негърските музиканти и биг-бендове, когато импровизацията е като омайно биле, а Музиката и настроението просто струят на талази.. 







 ..Така е приятели и съседи, явно е трябвало да се родя по-рано, но нека ви обърна внимание и върху този ,,прочит,, 







  ..Нали?.. ;) 



  ..А сещам се тук съвсем ненавременно за един момент от история на Стивън Кинг - не помня сега, точно от кой разказ беше - но говорят си двама музиканти от горе посочения тип , за една жена - и единия - ,,Господи, толкова ли е грозна?... ,, - а другия отвръща - ,, Човече, толкова е грозна, че може да спре часовник!!! ,,  ;))) 

 Хилих се като ненормален на това, когато го прочетох за първи път - ами И това си е импровизация, да му се не видеше! .. ;))) 




 ..Такааа, на финала - понеже нямам достатъчно близък именик, когото да поздравя с празника - оставям една песен просто така - хем се връзва с музиката ми нощес, хем се доближава и до тези, които празнуват днес.. :) 








  Туй то, мили мои..! ;)) 








Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. masterpiece08 - :)
07.05.2011 20:59
Всички прочити ми харесват, Зайко, но най съм пристрастна към Сачмо!;)))
А за словесните импровизации в стил Кинг(Стивън) дума да няма -шедьовърчета са и къртят яко, но или някой
не е разбрал закачката,или ужасно мрази джаз ;))

Както и да е, най-много да счупи часовника, щот` сигурно отдавна го е спрял:)))
Поздрави!:))
п.п. Трети път пиша коментар и все не излиза, дано този път се получи :-/
цитирай
2. bregovi4 - :)
07.05.2011 23:16
Луис е уникален и неподражаем! Но никога не съм го харесвал
това прозвище - Сачмо - звучи ми някак несериозно ;)))

А за /о/станалото - не се занимавай, неприятно е, но майната му!

Ние да сме си живи и здрави!

http://www.youtube.com/watch?v=62ZSQUyU00s&feature=related

Толкоз!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bregovi4
Категория: Музика
Прочетен: 590342
Постинги: 65535
Коментари: 1146
Гласове: 2090
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930