Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2011 00:17 - Непознати очи
Автор: bregovi4 Категория: Музика   
Прочетен: 1141 Коментари: 0 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg




  ..Всъщност нещо друго си бях наумил за тая вечер, но среднощното ми РУШ-кане ме доведе ей до това.. Чак ме хвана срам, че не съм го открил досега!.. Страшно ми хареса и макар качеството да е под всякаква критика, то друг клип сякаш не съществува!... Но си заслужава!

 Песента е своеобразен подарък от Руши към Цветана Манева - вижте тук.. 











Да! Здрасти ... притрябвало ми е ... кой си ти ? така ли... ооооо ... хайде стига... какво говориш...
не , не пречат. .. какво? Всичко зависи от двама!



Аз съм за теб
слабото време
- нелогично ,не на място ,неочакван удар безефектен...
Аз те разбрах
наивно постъпвах...
- тактувам за ритмичен жест и ти не чуваш пулса и не виждаш мен...
Сякаш личи
искам да стигна до теб,
а стигна ли
съм все невидим...
Сякаш, че ти стоиш пред прозрачен плат
- един, от многото цветове съм аз!

Непознати очи
гледат право в теб
познах ли пак,
че ще гледаш и ти
дори за миг да решиш
да покажеш че си ти
те помнят как да забравят твоя лик.

Аз съм крадец!
Отнех те от всички!
- Твоите мисли само моите, а ти дори не знаеш,че си тук до мен.
Аз съм лъжец!
Себе си лъжа!
- Че твоите думи са за мене, а ти говориш с думите на някой друг .
Сякаш личи,
летя над реален свят.
- Че там долу не измислям отново да мечтая,че ще бъдеш с мен.
Сякаш ,че ти разтваряш крилете си и знаеш,че ще ме заблудиш... 

Покажи се, и аз те виждам.
По-късно разбрах, че споменът за твоя глас не е само мой.

  

............................


 Толкова от мен!.. 
 


 



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bregovi4
Категория: Музика
Прочетен: 587256
Постинги: 65535
Коментари: 1146
Гласове: 2090
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031