Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2011 23:59 - Hootie And The Blowfish
Автор: bregovi4 Категория: Музика   
Прочетен: 2424 Коментари: 4 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg




  Колко ли пъти досега съм се разминавал с разни неща по пътя си -  къде волно, къде неволно?.. С хора, събития, та и с тази чудесна банда от Южна Каролина.. Бях чувал за тях като име, оказа се че дори съм слушал /поне/ една тяхна песен, точно тази -







 - но кой знае защо в съзнанието си им бях отредил място някъде към 60` години на миналия век. Може би заради името.. Все пак - Bill Haley And The Comets и Не-Знам-Кой-Беше And The Rockets и така нататък. Тъй де.. ;)







  A на всичко отгоре се оказаха и тъкмо тоя тип музика, от който все ти се иска и още и пак..  Както спомена и Чайчето в един от коментарите си /по друг повод/ - уж не са нищо особено, а вече трети ден не мога да се спра да ги слушам.. 







 Ту ми звучат като R.E.M. ту като Counting Crows, на моменти даже и Pearl Jam  ми се причува.. 
Ала както и да звучат - напълно ми пасват на късносъботното ми настроение - изморено, лежерно и леко мързеливо.. ,,Леко,,  ли казах?.. ;))) 







  Има нещо и в гласа му - на Darius Rucker - една топлота се примъква, която ме кара да го усещам едва ли не, като стар приятел разказващ ми на по чашка къде е бил, какво е видял и кого е срещнал.. А чувството е  сякаш съм навлякъл стари, но много удобни обувки и така бих могъл да вървя часове.. 







 

-----------------------



 







Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. masterpiece08 - :) Много ми хареса третата песен
05.06.2011 21:06
и ей така отвътре ми дойде да й пейстна текста;))
Надявам се да
не възразиш?...:) .... :-/..... ;)))

Alone as I sit and watch the trees
Won't you tell me if I scream will they bend down and listen to me
And it makes me wonder if I know the words will you come
Or will you laugh at me
Or will I run
Little boy says to me,
"Where you goin' now son"
I said, "I don't know where I'm goin' boy
I only know where I'm from"
And it makes me wonder
If the stars shine when my eyes close
Or does my brothers heart cry
I don't know
I'm a stranger in my home
Now that everybody's gone
Someone please talk to me
Cause I feel you cry
And you're sitting with him
And I know I'll never see you again
Lying down in Charleston under the Carolina sky
You see I'm tired of feeling this pain
I'm tired of living my own little lie
And it makes me wonder
When I see you in my dreams
Does it mean anything
Are you trying to talk to me
I'm a stranger in my home
Tell me are you feeling alone
Someone tell me what to do......
цитирай
2. bregovi4 - .........
06.06.2011 10:50
Хм, тоз път незнайно как си объркАла рейса..
Ето :

She sits alone by a lampost
trying to find a thought that's escaped her mind
She says Dad's the one I love the most
but Stipe's not far behind

She never lets me in
only tells me where she's been
when she's had too much to drink
I say that I don't care, I just run my hands
through her dark hair then I pray to God
you gotta help me fly away

And just...
Let her cry..if the tears fall down like rain
Let her sing...if it eases all her pain
Let her go...let her walk right out on me
And if the sun comes up tomorrow
Let her be...let her be.

This morning I woke up alone
found a note standin' by the phone
saying baby, maybe I'll be back some day
I wanted to look for you
You walked in I didn't know just what I should do
so I sat back down and had a beer
and felt sorry for myself.

Sayin'...
Let her cry...if the tears fall down like rain
Let her sing...if it eases all her pain
Let her go...let her walk right out on me
And if the sun comes up tomorrow
Let her be...let her be.

Let her cry...if the tears fall down like rain
Let her sing...if it eases all her pain
Let her go...let her walk right out on me
And if the sun comes up tomorrow
Let her be...awww...

Last night I tried to leave
cried so much I could not believe
she was the same girl I fell in love
with long ago
She went in the back to get high
I sat down on my couch and cried
yellin' "Oh mama, please help me!
Won't you hold my hand?"

And
Let her cry...if the tears fall down like rain
Let her sing...if it eases all her pain
Let her go...let her walk right out on me
And if the sun comes up tomorrow
Let her be...let her be.

Let her cry...if the tears fall down like rain
Let her sing...if it eases all her pain
Let her go...let her walk right out on me
And if the sun comes up tomorrow
Let her be...let her be.


И просто така, за всеки случай - и това :

http://www.youtube.com/watch?v=1aVHLL5egRY



Мавай-тинката, Буатко!.. ;)
цитирай
3. masterpiece08 - :)))) Оффф Буатко,
06.06.2011 11:44
разбира се, че имах предвид четвъртия клип, но... съм се разсеяла нещо...сънчо бях;)))
Уж мавам-тинката, , ама а де!...;))) Случва се!
Здрави да сме!:)))
цитирай
4. bregovi4 - Тъй де, ;)
07.06.2011 00:05
Разбрахме се. Подсвируквай си. :)

http://www.youtube.com/watch?v=1FYFFt9E4bQ&feature=related
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bregovi4
Категория: Музика
Прочетен: 587280
Постинги: 65535
Коментари: 1146
Гласове: 2090
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031