Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.07.2011 02:57 - Разходка
Автор: bregovi4 Категория: Музика   
Прочетен: 2924 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 07.07.2011 03:01






 През неделята, която отмина, Брегови4 развя опашка по родното Черноморие - една импровизирана екскурзийка, която си спретнахме с колеги по направление - Приморско - Слънчев бряг - Несебър и обратно.. ;)) Общо взето, малко над 700 км навъртяни за деня, много смях, достатъчно бира за из път и не на последно място - доброто настроение! ;)) Подплатено обилно със таквиз ми ти работи.. 







  В Приморско случихме на хубаво време /бяхме изпреварили облаците/, добра кухня и добри цени. Но за съжаление, докато отмаряхме в гостилничката, нещата много се преобразиха.. 



image


  Така че, съответното решение бе  - право напред към Слънчев бряг. Където пак ни посрещна слънчице, но не задълго. Докато някои от нас да похапнат дюнер /между другото - заслужава си - намира се зад местното РПУ и цената му няма нищо общо с ,,Крайбрежната алея,, а и на вкус и количество е доста по-така.. ;))/ и да поцъкаме с език на тази дивотия, наречена Slingshot или за по-простичко Прашка, 







   за която доста се впрегнах, но ме спряха цената от 25 лв за ,,подскок,, и спечелената преди време болежка в кръста.. На всичко отгоре идиотите и камера поставили моля ви се - та да може целокупното население да ти гледа сеира и физиономиите и да си изпопада от смях.. ;))) 







  ..Таа, както рекнах, дорде туй-онуй и облаците довтасаха и над това прекрасно кътче от Родината. Но нищо де, ние от инат се топнахме поне веднъж, все пак толкова път сме били.. ;)) И обърнахме аХтоНобила към Несебър! 


image



  Мии.. Несебър, като Несебър! Всички го знаете, а и никога не ми е бил любима дестинация.. На мен сякаш пъпът ми е хвърлен в Бургас или пък в Созопол - винаги ми е голям кеф да се връщам по тези места и понякога - особено в Бургас - имам усещането, че се връщам у дома! Честно, майка! В Бургас бих живял до края на живота си, ако имам такава възможност.. ;))

 :) Но за зла врага или пък късмет, там вече /в Несебъра/ ни настигна и дъжда.. Така че, щем не щем се натикахме обратно у возилото и си хванахме пътя за вкъщи. 







   Изморени, ала и доволни. Изпълнени с впечатления и съпровождани от проливен дъжд през почти целия път назад. 
  Но пък тази година повече се изкефих на самото пътуване, отколкото на местата, които посетихме. Не знам - може би причината е в лошото време, което ни съпътства вече втора година по тия ширини или пък в натрупаната умора!?.. Казва ли ти някой, но поне е много удобен повод да представя поредната си залисия -


              DJ SAVA ft RALUKA! 



imageimage







  Един тандем, чиято музичка упорито ми се вре в последно време, много ми е лятна и даже ме кара да танцувам! ;) Така че - нека ви е лятно и танцувателно, приятели и съседи! ;))
  
                       И докогато!..

                                          :) 




  



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bregovi4
Категория: Музика
Прочетен: 590051
Постинги: 65535
Коментари: 1146
Гласове: 2090
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930