Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2011 04:06 - Ayreon
Автор: bregovi4 Категория: Музика   
Прочетен: 1983 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 30.04.2017 00:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
  imageimage

   ..Ей тъй, приятели и съседи, ми се прищя по туй никое време, да ви спОделя за една моя музика, що ме вълнува от еее... преди отдавна! :) А именно проекта на Arjen Lucassen -

   

image  





imageimageimage 






image




  Първото CD с лого Ayreon излиза през 1995г. и носи заглавието ,,The Final Experiment,,. В него Arjen започва история, за която се предполага, че ще завърши напълно едва след 13 години, засягайки научнофантастична и средновековна тематика едновременно. Албумът разказва за слепия бард Ayreon, което получава видения, изпратени му от учени, живеещи през 2084г. Человечеца споделя тия си преживявания на хората от родния си град, но както обикновено става, те се плашат от него и го прогонват. ,,Бездомен, безнадежден и унил,, той се отправя към двора на крал Артур, където претворява виденията си в песен. Магьосникът Мерлин обаче завижда на слепеца за неговата способност, /което мен ме учудва, тъй като обикновено Мерлин е представян като благороден, но - нейсе, така го е видял автора../ убеждава рицарите, че Ayreon лъже и накрая го проклина, така че бардът вече не може да комуникира.Впоследствие Мерлин разбира, че е сгрешил, но вече е твърде късно и съобщението не може да бъде доставено. Така ще бъде - предсказва Мерлин - до края на 20ти век, когато друг бард ще предаде съобщението на света.

/с леки промени от Rockplace/








 Проектът е мащабен наистина, яко ми влезе под кожата още тогава и си ги купувах докъм третия издаден..  След това вече, залюлян от живота и други работи, поизгубих нишката..
 Затова представям песни само от първия албум - най-много съм го слушал и най-богати впечатления имам от него.







 Винаги съм си падал по рок-опери, а неговите наистина са уникални! И като направия, и като идея, и като внушение ако щете, а и не на последно място и като гост-музиканти. Срещат се имена като Lenny Wolf - от Kingdom Come /с него е първата песен и срам не срам, на първо слушане го обърках, незнайно защо с Jutta Weinhold от  Velvet Viper, която не, че е далеч от темата де, ;), Hansi Kьrsh от Blind Guardian - друга една много любима моя група, на която и идва реда скоро,  Bruce Dickinson, който едва ли има нужда от представяне, Simone Simons от Epica и дори Sharon Den Adel, която аз лично познавам именно от тук и затова ми беше някак странно присъствието и на такова място, но след кратка справка с нетя, това ми доизясни картинката.. ;))







 А тази, предходната ми сред любимите! Страхотни вокали, хор и инструменти събрани в едно!.. 
 Завладяващо!


  И за финал, какво по-подходящо от едно /от/пътуване - оттук, от реалността, към Avalon, което да ни потопи в един приказен свят, пък бил той и измислен?.. 


 





  Че то комай измислиците са за предпочитане напоследък!.. :) 


 И а"ре, че осъмнах! ;р







Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bregovi4
Категория: Музика
Прочетен: 590372
Постинги: 65535
Коментари: 1146
Гласове: 2090
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930