Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2011 21:51 - Адреналин
Автор: bregovi4 Категория: Забавление   
Прочетен: 1600 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 18.06.2011 22:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg




  :) Не бих казал, че през годините съм бил тясно свързан със спорта или че съм бил голям негов почитател. Нее.. ;) Тогава го удрях/ме/ главно на скитня и приключения, а всичко онова което ни доближаваше до спорта си беше чиста проба забавление! :) Но си имахме и своите тръпки..

 Като тези например:








  :) Бяхме се запалили много яко по скейта - само че смятайте за какви ,,дъски,, идеше реч по времето на дивия комунизъм - некви мласпласови залъгалки, дето стават само за из парка и толкова.. На всичко отгоре бяха и с едни твърди пластмасови колелца, дето така се приплъзваха по асфалта, че не можеше и дума да става за нещо по-така с тях. А и толкова ги имаше по магазините де.. Моя първи ,,скейт,, например беше ролкова кънка разчленена и закрепена на проста чамова дъска.. Но подобаващо украсена и обгрижвана по табиет! ;)
 
   Ама пък какъв кеф си беше да се лъзнем по ,,Гюмюрджина,, - една улица в моя град с много дълъг и плавен завой и с подходящия наклон - мани бегай или стой та гледай!.. ;)) Задминавал съм Москвич по тая крива, вервайте ми, ама и съм падал много зверски.. То добре, че си бях наизустил претъркулването, та се разминах без контузии!.. :)

 По-късно вече, докато бачках една лятна работа, се запознах с две братчета - луди скейтъри, които продаваха сладолед отсреща и от Емо, по-малкия от тях, научих доста неща за триковете и че нищо не е толкова лесно, колкото изглежда. И пак от него узнах за не по-малко ефектната атракция - ,,fingerskate,, или ,,fingerboard,,  

 
image 
  
  Това са едни малки ,,дъсчици,, които първоначално са се изработвали от стари фонокарти, а по-късно вече и от дърво, като дървенките са предпочитани от професионалистите.

Организират се даже и турнири с тия джуджавки..


 



  :) Следващото по което се пощурихме, беше ,,хиксърството,, - тъкмо беше минал на голям екран ,,Банда БМХ,, - почти култов филм за дечурлигата през далечната 1983... И забележете само кой изпълнява главната женска роля! ;) Май още не бяхме и чували за нея.. А и да сме били - толкова ни е дремело. ;)




 image


    То тогава, какво ли можехме да направим с онези тежки и тромави ,,Балкан,,-чета, но поне се опитвахме. Научихме се да ,,вдигаме ,, задна гума , да отскачаме и с двете гуми едновременно - което ни даваше възможността да преодоляваме кратки препятствия по пътя, като течаща вода /тогава всички карахме без калници/ и примерно 2-3 скейта, наредени един в/у друг.. Ей такива работи. И ни се получаваше де..
А, можехме и да скокнем от място и да завъртим колелото на повече от 90 градуса..  
Гооолям кеф! ;)) 









  А ето и нещо подобно - тенденцията сега е да се правят тези номера с байкове, но специално подсилени за целта! /А съм чел, че при тези модели вече се постига едно оптимално тегло от порядъка на ... 3,600 грама!!! /  
Показаха веднъж по Discovery, как направиха опит да се повторят тези трикове с обикновено колело - счупи се горкото още на първия скок!.. ;)) При това адски качествено се натроши!

 Така че - не пробвайте това у дома! 








 

  :) Ала може би най-голямата ми тръпка бе скалното катерене - и сега мисля, че бих се наел, ако и да съм малко натежал.. Просто за удоволствие. Но не повече 3 или 4, като степен на трудност и то с осигуровка!! ;))









 На времето, когато ходех по такива събития /макар и неофициално, понеже не бях член на клуба/ - най голямата глупост, която направих или най-голямата смелост, която проявих беше да подскоча за да достигна следващата ,,хватка,,  отстояща ми на около 20-25 см, при това без осигуровка и то на повече от 4 метра височина  и на склон с поне 45 градусов наклон под скалите..
Е,  не паднах!.. ;))






 :) Ей с такива тръпки се тръпчасвахме и забавлявахме, приятели и съседи, когато нямаше ,,ни джиесеми, ни интернет,,.. ;)) Имаше разбира се и други, първи по рода си предвид възрастта ни, но те нямат място тук. :)

 Надявам се да ви е било интересно. Аз самия все още с удоволствие наблюдавам всякакви прояви от сорта, но май най-вече - .. ;)наблюдавам!.. 


    
                  ;))))))) 










-------------------------------------------------------------





Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bregovi4
Категория: Музика
Прочетен: 590743
Постинги: 65535
Коментари: 1146
Гласове: 2090
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930