Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2010 03:10 - Ноктюрно
Автор: bregovi4 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1385 Коментари: 6 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



 ... Пусто опустело - скарахме се с Морфея и нощес.. А в ушите ми е музика, та музика!.. Като синя панделка, като сущий шал - та в тънкото през мекото усуква се, надипля се и в скута ми приприда като котка, кат" гальовница петимна е за ласка.. И длани впускам преко нея - Пигмалион и Галатея сякаш, устремени, търсещи и недосег"ли и в същия момент едно са - сякаш сплитка от коприна - която възел не държи, но в плитка връзва се и в сърмен блясък се познава!.. И гали ме и топли ме и красота ми дава.. 
   Така сме с Музиката моя - веднъж драговница, друг път - на нокти, но винаги при нея ще се връщам! Кога с криле, кога на пости.. Ала без ней не мога - трябва да сме Двама!.. Че поотделно, без Друг - Един, орисани сме да ни няма!.. Не ни е писано да бъдем!  Такива сме! И вие чуйте..











Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milamam - Не знам за Морфей, но като прочетох ...
25.11.2010 20:39
Не знам за Морфей, но като прочетох това, което се е случило, след като те е напуснал, да знайш, че лично аз ще го привиквам, за да не идва и да може от сърцето ти да се излеят, словата дето си ги сътворил без негова липса. Така по Шекспир ми звучиш, любимо мое вдъхновение е той, че чак за миг си пожелах, да не заспиваш....Ноктюрното беше настръхващо...
цитирай
2. 4aiotgluhar4e - Иииии, bregovi4, много поетично този път!
25.11.2010 23:29
Направо се ококорих :)))
И твоята муза е зодия близнаци като моята - 4-5-6 в едно, от Disturbed до Равел... Да знаеш, понякога те подозирам в шпионаж :)))
И айде не се мотай, чакам Серж!
цитирай
3. bregovi4 - Ха ха ха, Мамее!
26.11.2010 01:14
Къде ме чучна до Уилям?.. :) Благодаря!
С Морфея инак сме сакън-дружки, но понякога го прихващат и го удря на скитня..
И доде се върне - глей к'ви неща се получават... ;)
цитирай
4. bregovi4 - Чайче,
26.11.2010 01:17
Понякога ми се получава, друг път – не. :) И тц!.. Не е Близнаци – ще да са повече.. ;))
И де го съзря тоз шпионаж, моля-моля?... Няма таквоз нещо. Bolero-то си го тача още от време оно, откак си го открих. И бях чел, че е писано за рекордно кратко време – има няма 15 мин... И партията на ударните била една от най-трудните в жанра... М-да!..

А за Серж, почакай още мънинко.. ;) Трябва да е отлежал вече..
цитирай
5. 4aiotgluhar4e - Ммммм, радост!
27.11.2010 00:02
Дочаках! Мерси за следващия постинг. Тоя е гУлем магесник и ми е слабост..., до премаляване ;)
За шпионажа... заподозрях, че ме познаваш. Като ги беше подкарал едни такива, все мои, и все парадоксално контрастни. Ама не се сърдя, де! Даже ми е интересно :)
цитирай
6. bregovi4 - :)
27.11.2010 00:45
Няма откъде да те познавам, ала свят малък - съвпадения много... ;)
Случват се..
Ама не съм ли ,,парадоксално контрастен,,?.. А?..
:))))))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bregovi4
Категория: Музика
Прочетен: 590790
Постинги: 65535
Коментари: 1146
Гласове: 2090
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930